welkom bij
HR Mentor
welkom bij
HR Mentor
Loppem

GHEERAERT TRANSPORT: CUSTOMER SUCCESS OFFICER

Gheeraert Transport koos HR Mentor als exclusieve partner voor het behartigen van de vacature van Customer Succes Officer in Loppem. Gheeraert Transport en HR Mentor hechten belang aan continuïteit en een correcte opvolging van elke sollicitant. 

Transport Gheeraert telt 200 + medewerkers en is een groeiend familiebedrijf, met hoofdzetel in Loppem. Ze zijn gespecialiseerd in transporten met een toegevoegde waarde zoals vrachten met meeneemheftruck of kraan, tankcontainertransport, uitzonderlijk vervoer, maar ook deelvrachten, pallet- en colli distributie met behulp van het ASTRE netwerk.

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Lees dan snel verder om meer te weten.

De functie

  • Je bent mee verantwoordelijk voor de service van het Customer Service departement. Hier spelen de frontline en backline een cruciale rol.
  • Je hebt een passie voor service en klanten, je wil de last mile gaan om het punt van tevredenheid te bereiken en zo de loyaliteit van de klanten dagelijks te verdienen.
  • Service is een differentiator in een competitieve markt, als Customer Success Officer wil je daar het verschil in maken door dagelijks de klant te bedienen per telefoon en per mail.
  • De nodige problemen aankaarten in samenspraak met de planningsdiensten, warehouse, internal sales, IT, financiële diensten en de backoffice.
  • Dit in nauwe samenspraak en samenwerking met het sales departement en de COO van de Gheeraert Group
  • Dagelijks alle vragen rondom leveringen, afhalingen, pod’s, special services behandelen van alle klanten van het distributienetwerk alsook van het trucking departement met een centraal systeem en klantenportaal ter ondersteuning.
  • Feedback geven per mail en per telefoon, taken opvolgen met de collega’s, en het aansturen van een backoffice team die de stille kracht is om de uitvoerende taken volgens de juiste processen en met de nodige terugkoppeling op te volgen.
  • Je bent de stem en de zon die Gheeraert vertegenwoordigt in zowel jouw enthousiast spreken, schrijven en drive.
  • Het aanvaarden en correct ingeven van orders, volgens de prijssetting van internal sales, en deze doorgeven aan de planning om te zorgen dat ze op tijd opgehaald en geleverd worden.
  • Meewerken aan dagelijks correcte rapporteringen voor de key accounts.
  • Het opmaken van incidentendossiers om de nodige correcte facturatie te laten uitrollen, herplannen van leveringen zodat deze in de planning terecht komen.
  • Processen zijn key en worden gevolgd of een suggestie tot bijsturing waar nodig.
  • Bij onvolledigheden, je verdiepen in een (probleem)dossier en een oplossing/antwoord willen vinden. Niet berusten in de situatie.
  • Het vervolledigen van statussen (en docs) zodat de klant en de partners een volledige track & trace beleving hebben.
  • De transportpartners en collega-filialen contacteren die voor de Gheeraert Group leveringen doen om zo de nodige updates en info te verzamelen om de klant een bevredigende oplossing/antwoord te geven.
  • Het opvolgen van nieuwe klanten en ad hoc opdrachten.
  • Klanten contacteren naar de tevredenheid en nieuwe opportuniteiten.
  • Operationele betrokkenheid, andere departementen durven aanspreken (jij bent dé voice of the customer !) en zelf mee de handen uit de mouwen durven steken.
  • Het correct documenteren, mee onderzoeken van klachten en schades en deze aan het betreffende departement doorgeven ter behandeling.
  • Durven over de muren heen kijken, en flexibiliteit aan de dag leggen om ook met de backoffice hand in hand samen te werken en te ondersteunen waar nodig.
  • Deelnemen aan de customer comités om zo op de hoogte te zijn van de evoluties binnen de klantenportefeuille.
  • Kortom: vechten voor de beste service van onze Group klanten!

Het profiel

  • Graduaat Logistieke of Business richting of gelijkwaardig denkniveau door ervaring.
  • Ervaring in een soortgelijke rol is een plus.
  • Sterk ontwikkeld anticiperend en probleemoplossend vermogen.
  • Hands-on en no nonsens mentaliteit.
  • Empathische en gedreven customer-lover.
  • Problem solver.
  • Goede vaardigheden wat betreft MS Office en affiniteit met IT.
  • Werkt discreet, efficiënt en nauwkeurig en met zin voor verantwoordelijkheid.
  • Autonoom, alsook in team over de groep heen en resultaatsgericht/klantgericht werken.
  • Een “can-do” & “will-do” mindset.
  • Meewerken aan een “Happy Customer”-cultuur
  • Goede kennis van het Nederlands. Basiskennis van het Engels en de 2de landstaal Frans.

Aanbod

  • Onze klant biedt een contract van onbepaalde duur met een competitief salaris (volgens kennis en ervaring).
  • Je krijgt de mogelijkheid om opleidingen te volgen.
  • Je komt terecht in een stabiel bedrijf met groeipotentieel.
  • Je wordt tewerkgesteld op een moderne werkplek in een familiaal bedrijf.
  • Het bedrijf is zeer goed gelegen en dus vlot bereikbaar.

Contact

Heb je interesse in deze vacature?
Je kan contact opnemen met HR Mentor op het nummer 050/70.42.65 of via info@mentor-hr.be.
Je kan ons ook steeds contacteren buiten de kantooruren.
Wil je onmiddellijk solliciteren dan kan dat via bijhorende link.
Je kandidatuur wordt snel en discreet behandeld.

"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Matchen van kandidaten met onze klanten is hetgeen dat ons drijft! Sinds 2010 heeft HR Mentor een breed klantenbestand uitgebouwd in regio West & Oost-Vlaanderen. Wij trachten steeds te werken op lange - termijn en hanteren een persoonlijke aanpak."

Locatie

Loppem

Publish date

24.04.2024

Contactpersoon

HR Mentor

Spontaan solliciteren

Vind je niet onmiddellijk de vacature van jouw keuze terug?
Aarzel dan zeker niet om jouw cv aan ons te bezorgen op basis van een "Spontane sollicitatie".
Een aantal van onze klanten zijn steeds op zoek naar mensen met specifieke kwalificaties.

Spontaan solliciteren

Onze klanten
HR Mentor BVBA gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.